Et lite spark bak

Hei og takk for sist! Husker ikke helt når det var men det begynner vel å bli en uke siden eller? 

Jeg har ligger langflat med feber hele uka siden søndag og følte meg litt små pjusk siden lørdag, faktisk. Formen har vert helt elendig, jeg har bare holdt sengen og av den grunn ikke gjort en dritt. Ikke engang pyntet til jul, omg-  helt crazy.

MEN LETS «face it» folkens, det blir langt ifra en førsteplass på blogg listen om formen fortsetter sånn som dette. 

Nå har jeg også begynt å kjede meg! Det å ligg i senga 24/ 7 med an øre og tette bihuler er lang fra glamorøst.


( bilder tatt
i forrige uke) 

Jeg har også mottatt mail fra YT at jeg endelig har  begynt å tjene penger på kanalen min også, wtf? 🔥.

Var legit ikke klar over dette men blei jo kjempe happy da🤌🏾.

Et lite spark bak for fremtidig motivasjonen om å skape mer innhold og ta YT mer seriøst i 2022  💯. 

5 dager i sengen har fått tenkt å reflektert mye og jeg er klar for mål og ikke minst STRUKTUR i kommende år.

Ja fy faen struktur er jeg så jævlig dårlig på at det nesten er flaut. 

Jeg tok også corona test på mandag for de som måtte engste seg for det.

Negativ så klart 💕

0 kommentarer

Siste innlegg