Et evig savn

Hallo hvordan har dere det? Alt bra eller ? Jeg sitter på fergen i allefall på vei hjem nå. Vi startet dagen litt senere enn planlagt i tilegg dro vi en snar tur innom Moa.     Her var vi å såg på forlovelser ring til papi. Vi har snakket litt om at vi begge har et ønske om å bære ringer begge to. og siden det nå bare er jeg som har ring er vi på utkikk etter en til han. Jeg syns det er vanvittig fint at kjæresten min også har ønske om forlovelser ring selv når det mest «vanlige» er at bare damene har frem til man er gift. Eller at man kjøper par ring til forlovelsen. Men siden vi begge er litt «ekstra»på alt, så skal vi ikke ha noe som er «vanlig». I tilegg tenker vi ikke bare diamanter til meg men også til han. Og ikke bare en, to eller tre… men mange! <3 vi fant vel egentlig ingen som var skikkelig spot on men vi tenker å sjekke litt på nett fremover også.

Nå gleder vi oss skikkelig til å komme hjem å hente Babylon ( Isadora). I kveld tenkte jeg jobbe litt og få orden i huset. Jeg dagdrømmer mye om det fine været som har vert her. Det er virkelig et evig savn og bare kunne sitte ute i sola å «tane» på jobbe!

Klem.

0 kommentarer

Siste innlegg