På et annet nivå

Så utrolig gøy det har vert med så mange flotte tilbakemeldinger på stua nå! Det er ingenting som er mer hyggelig enn det, for uten om når gutter og menn også kommenterer hvor flink man har vert og hvor bra sluttresultatet blei.

For øyeblikket sitter jeg på stua i morgen kåpe og PC’n på fanget. Magen rumler etter en lang dag som startet med en spasertur sammen med snuppa mi på skolen. Etterfulgt med jobb, fotballtrening, kjøkken vask, en varm dusj, ny skiftet sengetrekk og film kos på soverommet.

I dag føler jeg meg egentlig passe skutt viss jeg skal være ærlig og kan heller ikke vente med å finne puta etter jeg har fått i kroppen noe næring.  Nå er jeg sulten og også litt ” lei for dagen”. Ja tenk det.. Til og med jeg kan gå tom for energi noen ganger, jeg lover! 😌

0 kommentarer

Siste innlegg