Er det noe jeg har lært i dag så er det dette!

Hei og hallo alle sammen! Nå har jeg endelig kommet hjem fra shopping.. wooho! Er det noe jeg virkelig har lært i dag så er det at jeg virkelig HATER shopping!! Herregud noe så kjedelig da folkens? Ikke minst er det helt sykt bortkastet tid, i tillegg kan man jo finne akkurat samme produkt og plagg mye rimeligere på nett enn på et kjøpesenter.

Shopping på nett er vel heller litt mer “min greie”. Der kan jeg “scrolle” time etter time å havne over 10 lapper i handlekurven på under en halvtime, lol. Shopping på nett er så enkelt og ikke liker jeg å prøve klær på butikken heller, noe som sikkert har en stor innvirkning for for de fleste som handler i butikk… Eller?

Dagen i dag på moa har vert fin den, men shopping  i butikker blir litt i det drøyeste laget for min del. Iallfall i når det skjer i mange timer. Nå gleder jeg meg bare noe helt “inzane” til å komme hjem også. Da har jeg virkelig bestemt meg for å slappe ordentlig av før det blir å ta fatt i huset som ikke ser ut her. Planen videre i kveld var jo å rydde, ta bilder, lage en makeup look, filme eller redigere en YT video. Men nå veit jeg sannelig ikke om jeg orker. Sånn atm frister det mest å bare hive av seg håret, nappe av vippene, skifte klær og bare dette seg i sengen for å arbeide, spille og kanskje se litt på serie ass!!

0 kommentarer

Siste innlegg