Er dere klare??

God søndag alle sammen! For tiden har vi voksne her hjemme begynt å legge en vane for å stå opp 07:00/08:00 tiden . Og da ingen unntak i helgene heller. Jeg har egentlig aldri vert en jente som er oppe før fuglene fiser men nå dere, ja nå har ting virkelig snudd altså. Og deilig er det! Det er helt sykt hvor mye man får unna i løpe av en dag når man faktisk klare å våkne på morgenkvisten.

Her hjemme har Isadora  hatt besøk av nabo venninnen siden kl  “i dont know”, i hele dag egentlig. Papin har vert på hytta til besten og besta å hjulpet de med noe bygge greier, og jeg har vert hjemme å jobbet sykt mye I hele dag!

Videre var vi på kino å såg “angry birds  2”, hvor Isadora hadde med en venninne. I dag har kameraet mitt valgt å streike så derfor har jeg ikke fått oppdatert dere her inne, så beklager for det. Men det er vel ikke heller noe jeg kan styre.

Nå har vi akkurat bestilt oss en pizza før vi blir å ta kvelden for en ny uke igjen i morgen.. woohoo… Er dere klare ?? 🎉

0 kommentarer

Siste innlegg