engstelig og agressiv

hei følgere! jeg tenker bare å titte en liten tur innom. som dere sikkert ser nå så fikk vi til slutt leigd oss en sykkel som ikke var en scooter. i skrivende stund sitter jeg faktisk bak på her hvor jeg prøver holde meg fast, konsentrere meg om omgivelsene i tilegg oppdatere dere å passe på så vippene ikke fyker av i vinden, haha!

i går blei det så klart ingen tur for å e apene siden vi ikke var keen på noen buss tur med masse turister eller å sitte i en bil som vi kunne leigd.

jeg for min del har aldri kjørt så mye sykkel før så dette er veldig nytt men også utrolig gøy! tenk at jeg jeg skal få se ville apekatter da dere? herlighet jeg er både giret men også litt “engstelig” med tanke på at de kan være ganske aggressive. dit vi skal er e  e engelsk koloni helt i sørspissen av spania for dere som ikke visste det.

nå legger jeg bort telefonen resten av sykkelturen så jeg ikke ender opp med å måtte kjøpe en splitter ny telefon allerede nå igjen!

vi blogges 🙋🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg