Eneste jeg mangler

I går lå jeg rett ut i sengen helt død! Hadde en super fin helg med gode venner, feiring av en kompis, besøk fra Ålesund og traff  bestevenninna.

Det er lenge siden jeg har vert så dårlig dagen der på faktisk. Måtte jo elge litt på parkeringsplassen her hjemme før vi dro ut for å spise søndags kveld.

Våknet også med vått hår i en messy hairbun? Måtte sikkert vert kald etter jeg kom hjem fra utelivet lørdags natta tror jeg.

I dag var jeg hos politiet men de var ikke til stede, men ute på oppdrag. Så utrolig typisk at de ikke er på stasjonen den ENE dagen i uka hvor de faktisk har vakt her. Prøvde ringe og fikk beskjed om å bli ringt opp igjen. Men dette skjedde jo aldri. Så den politianmeldelsen må sikkert vente en uke til. Irriterende men livet kan ikke gå knirkefritt hver dag. Såg egentlig frem til å bli ferdig med saken og ikke ha det hengene på skuldrene lengre.

Nå har jeg dusja og er egentlig klar for serie titting etterfulgt av en fantastisk dag i morgen!

Det er utrolig hvor mye 10 +grader ute gjør med kroppen. Eneste jeg mangler nå er sol og tan lines💁🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg