Endelig har dagen kommet!!

Hei og god mandag! Omg.. Er det noen som bare har skippa resten av uka + helgen og gått over på en ny uke allerede? Haha, jeg mener så klart ONSDAG.

Ukene går så sinnsykt fort og jeg må ofte spørre snuppa hvilke dag og dato det er bare for å ikke gå helt i surr. Haha og det verste av alt er jo at hun også til en hver tid alltid har stål kontroll.

I dag er endelig dagen her, dagen jeg har ventet lenge på. Ja så lenge som en hel uke faktisk! For i dag er jeg ferdig med å sitte inne i karantene.. Iiiik ! Jeg er sååå lykkelig!!!! 🤩🤩🤩🤩

Greit jeg er vandt til å sitte mye hjemme alene i ukedagene sånn generelt. Men det å ikke få dratt en liten tur på butikken engang, hvor liksom dagene dine er begrenset  med nye regler som andre har bestemt er liksom noe litt annet.

Og det har vert opp til 1-2 ganger hvor jeg har følt på følelsen som “dette var kjipt”. Men det har heldigvis gått veldig fort over  og dagene har i seg selv heldigvis gått veldig fort. Så fort at jeg heller ikke har rukket å gjort alt jeg hadde sett for meg heller.

I dag har vi en venninne med hjem fra skolen og jeg har faktisk tatt opp malerkosten og satt meg for å male ferdig gangen!!!! 👏🏾

#hurra #DetVarPåTide  #BliFerdig.

0 kommentarer

Siste innlegg