Enda mer drama

I kveld hadde jeg tenkt til å poste bilder fra bursdags feiringen til Isadora som vi hadde både søndag og mandag, men siden jeg har forlatt kameraet mitt med besten og best får jeg heller gjøre dette i morgen. 

I dag har det vert en veldig fin og ikke minst effektiv dag. I dag har jeg hatt en veldig fin jobb flyt, noe jeg ikke trodde kom til å skje før på veldig lenge mtp alt som har skjedd i det aiste. Men ikke bare tar jobb tankene bort fra alt men i tillegg gir det meg en utrolig god følelse å vite at jeg virkelig har stått på også, da blir jeg glad!For tiden er jeg over på nest siste sesong (9) av the real houswifes of beverly hills. Som jeg virkelig elsker over alt av realityshows nå for tiden.  En ting er å være en flott hollywood frue hvor man kan leve rundt i sus og dus, men herreguuuud så jævlig mye  drama det involverer i livet ditt også. Blir jo helt svett jeg!!!! Men drama det er flott det så lenge det ikke er mitt drama.. lol.

Videre nå skal jeg jobbe i ca 10-20 minutter til før jeg går i dusjen og avslutter kvelden med enda mer drama 👌🏾

 

0 kommentarer

Siste innlegg