En veldig stygg uvane

Hei lesere. Hvordan har dere det i dag, all Good?. Jeg for min del sitter her og har akkurat svelget ned frokosten for snart en time siden. Bedre seint en aldri, riight? Men nå begynner det vel å bli litt i det seineste laget.

det er ingen spøk! Jeg er så absolutt ingen A menneske, heller B. Kreativiteten kommer på kvelden, gjerne  sånn i 23 tiden og utover. Jeg kan sitte oppe til så og si neste morgenen, det er helt grusomt. For en utrolig stygg uvane! Har man først havnet i den «klemmen» er det så vanvittig vanskelig å legge den bort også!

well.. denne fella er jeg nå på god vei inn i ser jeg, Men jeg har ikke lyst. Det kødder så vanvittig mye med dagene, man blir jo helt i zombie land.

Men ikke aner jeg hva jeg kan gjøre for å få livet «på stell» om kveldene. Sier jeg natta for tidlig våkner jeg i 00 tiden å får ikke sove før i 04. Men  legger jeg meg i «rimelig» og «normal» tid, har jeg tendenser til å ligge i sengen, trykke på telefonen og bare holde meg selv våken selv om jeg er sinnsykt trøtt. Telefonen plinger eller vibrerer og mennesker ringer i hytt å helvette!

Mange mener sikkert jeg burde legge vekk telefonen eller skru den av. I allefall få bort den lyden eller vibreringen.  men da ligger jeg jo bare å tenker på hva som kommer inn på telefonen.. det kan jo være noe viktig, eller??  Djizz. Om det ikke er det ene så er det jammen meg det andre.

Jeg har tanker jeg vettu, ideer jeg bare  skrive ned før jeg glemmer de igjen. Et blogginnlegg? Kanskje en sangtekst??  Woooow.. Også var det opp igjen med den jævla telefonen … skjønner?

 🙈🔫

0 kommentarer

Siste innlegg