En uventet overraskelse

I dag da Isadora kom hjem fra skolen kom hun hjem til en uventet overraskelse. I mens henne hadde vert på skolen hadde jeg og papi kjøpt inn litt pynt og dandert til litt hjemme. Det å være første klassing er virkelig ikke bare bare, så da valgte vi her hjemme som foreldre å invitere inn til middags fest. De inviterte var  så klart ingen andre heldige enn besten og besta. Men etter som isadora var ferdig i 12 tiden og skulle videre på fotballtrening kl 17, kunne ikke ikke kjære besten  bli med pga knapp tid. vi kjente du manglet besten, bare så du veit det 💕.

Her spiste vi hamburger og spratt opp barne sjampanje . Men selv om besten ikke kunne kom kom besta til middag med presang fra de til favoritt prinsessa si. Her åpnet vi noen gaver og spiste en koselig familie middag. Før det var fotball, hjem, dusje, kvelds og rett i sengs for en ny og spennende dag i morgen tidlig.

I skrivende stund sitter jeg på stua å jobber i mens kjæresten er på kjøkkenet. Jeg er så sykt heldig som har en så flott og snill man som er glad i å lage mat, i tilegg er han sinnsykt flink også! I dag tror jeg neppe det blir en så veldig sein kveld på oss to,  fordi i dag har vi vært skikkelig trette. Og jeg har spøkt sinnsykt mye med hvor mye det føles ut som jeg selv har begynt på skolen igjen også  hahah!

Desse to Zombie foreldrene ser ikke så verste igrun. Det vises liksom ikke så mye uten på men jøye meg hvor grusom jeg føler meg inn i i dag!!!!

🧟‍♀️🧟‍♂️

    

0 kommentarer

Siste innlegg