En stor forandring, Ikke bare bleking av ettervekst!

I dag var ert deilig men samtidig jævlig stress å stå opp. Grunnen til det var stress var fordi vi slumtret hele 3 ganger  etter alarmen hadde gått, noe som tilsvarte at vi blei forsein til skolen og. Men ikke mer enn 5 min da heldigvis! Grunnen til det var digg å stå opp i dag var fordi at hele huset var oppvarmet. Det har jeg aldri opplevd før på vinters tid, kanskje der var litt mildere ute i dag da?

Uansett… I skrivende stund sitter jeg med bleiking i håret å tar etterveksten som dere sikkert ser? Den siste mnd har jeg kun brukt Ariane Grande hestehalen fordi jeg har vert så sløv på å skylle ut den rosa fargen fra clipsene mine.  For å være ærlig så var jeg ganske lei av å måtte feste det så ofte og vaske det separat hele tiden. I tilegg er clips ganske dritt når du skal ha en stram hestehale så da tenkte jeg like heller bare … Fuck it… jeg kjøper nytt i stede , lol. Her er vi virkelig løsningsorientert må jeg si haha! 

Jeg har tenkt på å skifte exstentions en god stund nå og har vert ganske bevisst på hvilken type jeg ønsker selv om mange sikkert mener det er den sorten som er “mest” skadelig på håret. Det bryr jeg meg ikke om! Gudene må vite hvor mange forskjellige typer jeg har prøvd opp igjennom årene. Jeg startet tross alt med løshår da jeg var 14, men det er en annen historie.

Grunnen til jeg valgte nettopp keratin exstentions er fordi jeg syns det passer meg best. Det er enkelt og føles utrolig lett å ha i håret. Eneste dritten er at det tar så ekstremt lang til til å feste og i tillegg gjør jeg det selv.. Det er ikke bare bare! Det tar lang tid ass, i tillegg har jeg mad tykt hår også!  Men når de først er satt i er det utrolig “syteløst”!  Jeg elsker det!! 😍   

0 kommentarer

Siste innlegg