En stor dag

Jeg har en 2. klassing i hus 👏🏾🎉

Herregud hvor sykt er ikke det da folkens? . Ikke bare har hun begynt i 2 klasse men allerede neste år er hun 8 år…. Iiiik!

I helgen som var og forrige helg var jeg en tur innom polet i Ålesund, for å handle inn noe greier til kveldens festligheter. Og begge gangene har jeg blitt stoppet for legg. Både når jeg skulle kjøpe vin som er 18 års alders grense og sprit som er 20.

Begge gangene har jeg også hatt med snuppa mi som sier mamma inne på butikken, likevel har jeg blitt stoppet for å vise legg. For tiden har jeg ikke bank kort med bilde så ting har blitt så kaotisk at jeg har måttet hente/ringe mamma så hun kan “gå god for meg” og moralsk støtte.. Hva faen?? Her etter er jeg og Isadora bare søstre.. Hahahahhahahahahhahah!!! 🤣🤣🤣

0 kommentarer

Siste innlegg