Skandale!!!

Hei folkens! I dag har dagen gått til å ta livet helt med knusende ro etter trening. Uten om det har isadora både rukket å hatt besøk i tillegg vert på besøk. Vi har ryddet litt i huset før forloveden blir å reise på jobb igjen og nå ligger vi bare i sengen å ser på dokumentaren ” surviving R.Kelly”.

Woooow.. Den dokumentaren er jo bare helt sinnsykt og jeg vil tørre påstå at den er mange hakk verte enn dokumentaren om Miichael Jackson, DET er sykt det!! Herregud denne må dere se!! Jeg fant den på Nrk appen som ligger på tv’n. Men link på nett finner du HER.

R. Kelly er jo kongen av RnB og for dere som ikke veit hvem jeg snakker om så er det mannen og artisten bak hitten ” i believe i can fly”, “age is just a number ” “ignition” og så uendelig mange flere store låter!! Det er jo en skandale det han har holde på med mot mindreårige jenter og da i over lengre tid, det er faktisk helt sykt!! DokumentRen kan virkelig ikke beskrives med ord på hvor sjokkerende alt som blir avslørt er!! Dette er et “topic” jeg tar meg selv i å kunne snakke og diskutere om i timesvis, hvordan kan mennesker rundt som har setta mange hendelser  gjentatte ganger bare stå å se på i mens dette skjer igjen og igjen?? Og da i mange tilfeller voksne mennesker??!! JA det er ekkelt å si fra om ting, det syns jeg selv også. Men den følelsen har man bare der og da, det lønner seg alltid å si fra! 10 sekunder med ubehagelighet er det jo faen meg verdt,  jeg lover!! Bare det å vite at man gjør en foskjell burde være mer enn nok til å tørre stå frem å heve stemmen,  uansett hva det gjelder. Er mennesker virkelig så feig altså? At man bare kan stå på sidelinjen å “godta” ting som skjer foran øynen på enn? Selv om man ikke er enig med det som foregår vil jo handlingene tilsvare at man “godtar” og “aksepterer”, når man er alt for redd til å si fra. Det å si at at man “ikke vil involvere seg”  og ikke tørr si egne meninger er feigt!! Det å bruke sin egen stemme er så vanvittig viktig dere og jeg syns det er så uendelig synd at så mange ikke tørr å bruke den. Det gjør så jeg får lyst til å rive av meg alt håret!!!

Anyways…

I kveld har vi sittet en god stund for å klippe litt “grovt” i en YT film som vi tenker å laste opp i morgen.. Blir ikke det gøy eller?  Det er faktisk den aller første turen vi hadde sammen dagen etter vi nylig hadde offesiellt blitt kjærester 😍

Og btw før jeg glemmer det.. Gjett hva jeg er i dag da?  jo jeg er……. Trøtt !!! Følger meg som en zombie og presser frem siste energi til jobb, før jeg kan slappe av å legge meg!!

BUhu

😭😭

0 kommentarer

Siste innlegg