En oppsummering

Hei 🙋🏼‍♀️


Jeg håper alle har hatt en rolig og komfortabel dag, hvor dere har fått den skjønnhetssøvnen dere fortjente i natt. Først og fremst vil jeg  starte med å si tusen takk for alle meldinger, støtte og respons jeg har fått angående hendelsen jeg delte med dere i går. Noe jeg ikke var helt sikker på om jeg burde/ var klar for , men noe jeg nå er glad for jeg gjorde.

Jeg har forstått det sånn at flere selv har blitt redd av å høre min opplevelse,  min hensikt var ikke å skremme andre. Men jeg føler dette er en viktig sak å ta opp og at folk må bli mer bevisst på å låse dører og lukke vindu i hjemmet.

Jeg veit mange drar fra åpne hus og vindu her i bygda… Sånn er det som regel på små plasser. Man tenker liksom ikke at sånne ting kan skje her, siden vi i bunn og grunn er ganske skjermet for det meste av kriminalitet og dårlige opplevelser.

Så skjermet  at vi ikke en gang har politi her hjemme i bygd mer enn en dag i uka. Bare det sier vel sitt… Eller?

– Anyways…

Det har kommet inn en del spørsmål ang hele situasjonen. Og jeg ser her er enkelte spørsmål som går igjen, gjentatte ganger. Jeg besvare desse spørsmål i et senere innlegg i dag.

 

Videre ønsker jeg dere en flott dag– STAY SAFE ! 💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg