En ny tilværelse

Hei alle sammen! Nå kan jeg tenke meg at dere har vert like spent som oss på denne nye tilværelsen som katte eiere. Ikke bare er kattungene utrolig søte men de er også sjokkerende snille!

Det var ikke en lyd å høre fra de i bilen da vi hentet de i går kveld fra Ålesund. En biltur som varer litt over en time ca.  For uten om da jeg skulle spise sushi, den måtte jeg bare legge bort med engang. Det kan man jo trygt si, lol! 😂

Da vi kom hjem gjorde de seg kjent med huset hvor de også var ganske rolig og sikkert litt små skeptisk mtp den nye omgivelsen. Men det tok heller ikke lang tid før de spiste litt mat, gjorde fra seg på do og var klar for kos med masse purring. #smelt 😍

Når vi var klar for natta startet pusene å sove på barnerommet, før de vekka snuppa noen timer etter med litt lek og vi endte å sove hos meg. Alle 4 i samme seng, utrolig hyggelig! Jeg elsker det.  Og i dag tidlig våknet jeg med begge pusene liggendes trygt og godt i hals kroken min.

Nå har vi både lekt og pusa mye. Men kattene kom til oss 8 uker gammel, så de er fortsatt ganske små og sover veldig mye!  

Tror de egentlig skal være 12 uker gammel så de kom til oss en mnd før enn “anbefalt”. Men dette er sikker opp til hver enkelt. Men de kom fra et utrolig god og snill hjem er det INGEN tvil om!

De kattene er såå snille og rolige. De leker mye men det er ikke mye mas og mjauing på de liksom. I tillegg så styrer de mye med seg selv og hverandre. Er utrolig glad for vi bestemte oss for to katter og ikke bare en. Det er sikkert også en stor fordel mtp at de skal vøre inne katter. 

 Men siden de er bare kattunger så sover de også ganske mye. Akkurat nå ligger de inn til snuppa under dyna og sover i mens vi ser litt på tv. Vi alle har spist middag og livet er ganske herlig. 

Jeg syns det er fint å ha katt og har jo vokst opp med det da jeg var liten. Men sammtidig er det veldig uvandt i forhold til hund som jeg nå hadde i 11 år. At vi er dyrevenn er det ingen tvil ig dette er det beste valget vi har tatt så langt i hele 2021! 💕

0 kommentarer

Siste innlegg