En misforståelse

Hello there cupcakes! 🧁 Har alle hatt en super fin helg så langt eller? Jeg for min del sto opp 06:30 med jentene hvor vi bakte og spiste muffins til frokost, hvor deilig  er ikke det? Jentene var jo helt i 💯 og i dette hjemmet bor det en “cool mom”, hehe.

Anyways.. Jeg sitter nå hjemme alene med pizza å ser på litt serie i sengen. Dagen i dag har vert ganske chill men jeg tenker videre nå i kveld å legge en makeup look eller noe annet.. male kanskje? Haha idk, men noe.

Det er så sykt lenge siden og jeg har legget en look og  den siste tiden har jeg brukt alt av kreativiteten min på å pusse opp og mal i hjemmet.

Men jeg tenkte også å ta opp en liten misforståelse ang innlegget jeg postet i går kveld hvor jeg har fått spørsmål om jeg skal legge ned bloggen og hvorfor.. ?

 I det forrige innlegget skulle det stå “jeg orker ikke å oppdatere bloggen noe mer I DAG“. Men i stede sto det “jeg orker ikke å oppdatere bloggen noe mer..” Som i at jeg skulle legge opp bloggen og stoppe oppdatere den.

Det må jeg bare beklag for her har det skjedd en liten skrive feil og det var ikke meningen å “lure” noen av dere til og tro noe annet heller. I går var jeg bare så sliten med 1 time søvn på øyet  og mye greier på dagtid+ overnatting. Når kvelden kom orket jeg faktisk ikke tanken på å skrive noe som helst, jeg ville bare slappe av!

Men dere veit.. Sånn er enkelte dager hos oss alle også. Ikke hver dag vi føler oss like opplagt, full av energi, motivert og kreativ heller. Ikke alltid man finner tid eller når man har tide så vil man bruke den til å gjøre ikke’no. 💁🏼‍♀️

Her er noen søte bilder fra muffins baking i fag tidlig og karbonade steking i går kveld.  💕

Muffins 🧁

0 kommentarer

Siste innlegg