En litt stressende men veldig fin mandag!

God kveld alle! Beklager et litt seint blogg innlegg men alt er bedre seint enn aldri, ikke sant vel? Dagen vår i dag har virkelig gått i ett hvor vi først sto opp i 11 tiden siden vi begge ikke er noe særlig til morgenfugler, hahaaha! 

Dagen oppsummert fra start til slutt: Først sparket vi dagen løst med frokost hvor jeg videre dro ut for å ordne terrassen, siden alt var vått fra den regnfylte  dagen i går. Etter det satt jeg noen timer i solen for å jobbe før jeg videre dro opp til besta for og fikse årets sommer sveis på henne.

Etterpå dro jeg hjem og spurte om Isadora ville finne på noe gøy, som en sykkel tur ned til sentrum og fløten park. Her var vi alene og turner både i trær og skog, før vi dro videre på kaien og plasket føttene i det deilige sommer vannet . Kl 16:30 bar det rett hjem for å gjøre seg klar til fotballtrening og etter det dro vi til besten og besta som hadde invitert oss på middag. 

Etter middag dro vi hjem hvor jeg rydda litt på kjøkkenet, fikk besøk, Isadora gikk i dusjen før kvelds. Etterfulgt med litt keyboard spilling før det bar rett i seng å nå skal jeg ta meg en dusj.

 

!God og stressfølelsen- mandag!

0 kommentarer

Siste innlegg