En herlig update!

Heisann søtsaker! I dag føler jeg meg helt fantastisk fordi jeg i dag er jeg ganske opplagt. Påska var  hard AF med god mat, familie, barneaktiviteter, festligheter og morro!

Jeg har rett og slett måttet hentet meg litt inn igjen. Og kattene har ikke akkurat hjulpet når de vekker  meg med purring hver en eneste morgen kl 05, men de er søte da. Jeg skal ikke klage for jeg holder de som regel våken selv til kl 03 😅. Og da kan dere jo regne ut timene i mellom selv på hvor lite søvn som går i denne kroppen.

Men det går fint! I dag har jeg allerede gått meg en tur når det var opplett og nå er vi hjemme hos besten og besta. De har fortsatt påske besøk av tante gull og sissy.

Nå baker vi boller og senere skal snuppa mi på årets aller første fotballtrening. 

0 kommentarer

Siste innlegg