En hemmelig men kreativ oppgradering

Herregud som det pøser ned dere. Dette må vær det desidert dårligste været på lenge, uten tvil! Men på en annen side føler jeg også at vi har “hoppet” litt over høsten. Sommeren varte jo veldig “lenge” i år, hvor vi hadde 20 varmegrader til langt ut i september.

Så kom høsten i all sin prakt og fargefull. Men allerede nå har det snødd, frosten har lagt seg, bladene har falt på bakken og mistet sin glød.

I går brukte jeg dagen på å rydde, kaste, sortere og ordne både kjelleren og bagasjen. Det å ta inn sommer møbler og apparater var vel egentlig sårt på tide, er det bare jeg som er litt treigt på akkurat dette?

Vel.. Nå gjenstår det bare å koste litt blader ut av garasjen og bere bort noen moldposer, for jeg har nemlig lagt noen planer på hva jeg vil bruke garasjen til.

Dette er for øyeblikket hemmelig men jeg kan si så mye som at det er noe veldig kreativt. 

 

Jeg virkelig elsker å være effektiv og har egentlig lagt litt forskjellige planer på hva jeg kan bruke garasjen til.  

Dette er litt hemmelig men jeg kan røpe og si at det også kommer til å bli ganske kreativt. 🤩

Eneste som gjenstår nå før jeg kan starte dette prosjekt er å koste ut litt blader og få bort noen moldsekker og div.. 

0 kommentarer

Siste innlegg