en helt sinnssyk makeover del 2

hallo følgere! nyter dere fine været like mye som meg?? i dag var det en del kjøligere men fortsatt ganske varmt. nå tenkte jeg å vise dere den andre delen i stua som er mer rettet mot det litt mer moderne. som tidligere nevnt valgte vi å dele stua opp i 3 “tidsepoker” som også har funket veldig fint for oss tre som bor her. nå er stua liksom så sinnsykt lys og fin at til og med jeg liker meg bedre her enn inn på studio. der har jeg tidligere sittet for å jobbe eller opp i sengen på soverommet, tenk på det.

men nå når vi både har god utsikt fra spisebordet med store vindu, hvor jeg kan ha oppe verandadøren om jeg ønsker det de dagene det er fint vær ute men jeg heller ønsker å trekke litt inn har mye å si. det å sitte timesvis i solveggen med jobb det kan bli innmari slitsomt i lengden.

0 kommentarer

Siste innlegg