En helt annerledes helg enn vanlig!

Heisann søtsaker! I dag er det jammen meg lørdag og helgen er derfor også snart over. Bare tenk den tanken igjen.. Hvor sykt er ikke det? lol.

 Hytte kosen var utrolig fin men det er jammen meg ingenting som er bedre enn å faktisk være hjem syns jeg! Av en eller annen merkelig grunn har jeg blitt skikkelig hjemme kjær. Men hadde det vert lov å reise utenlands og leve normalt igjen hadde det vert en annen tone i den fiolinen. hahahaha! 😎🚨🚨.

For øyeblikket sitter  jeg på stuen og hører på det flotte talentet spille keyboard. Er det noe jeg er sykt glad for så er det at hun er så musikalsk av seg og multitalent. Det har hun nok av meg.

I dag skal hun til Ålesund på overnatting til bestevenninna som også er tantebarnet til søstra mi. Jentene er nesten like gamle og jeg syns det er så sykt fint at vi som voksen har klart å opprettholde kontakten -jentene i mellom. Ikke bare går de utrolig godt over ens men utseende messig er de også utrolig like! Husker helt siden de var små så trodde alle de var tvillinger eller søsken. Og da er Isadora halvt spansk og Olivia halvt asiater, så hvordan akkurat det er mulig aner jeg ikke. Men jentene er i allefall super søte 😍

I dag har jeg hatt planer helt siden tidligere i uken at jeg vil lage en YT video og legge en sminke look, noe jeg ikke har gjort på evigheter. Og jeg kan kjenne at jeg savner det!

Og ja folkens.. Jeg er frisk ta det helt med ro, haha. Jeg bare orker ikke å rote bort mere tid av livet på meningsløs festing. Jeg sier ikke at jeg ikke eller ALDRI skal drikke mer. Me  interessen for andre ting er bare rett og slett mye større. Akkurat sånn som drømmene mine. Og jeg VEIt det var mange som lo allerede på søndag når jeg sa jeg IKKe skulle ut 🤣🚨.Jeg har som tidligere nevnt i ett innlegg at jeg savner det kreativitet i meg og har derfor valgt å “do me” til en forandring. Klart det er veldig enkelt å hive seg med på det sosiale når huset er rolig og man sitter alene. Men jeg trenger virkelig påfyll i livet av andre ting som er mye mer meningsfullt enn som så. 💁🏼‍♀️

Herregud så jeg gleder meg til resten av dagen!! 😍

0 kommentarer

Siste innlegg