En glad nyhet til dere

Hei trofaste følgere! I skrivende stund har jeg akkurat sminket meg og er klar til å forlate huset om bare få minutter.. For noen dager siden fikk jeg spørsmål om å spille inn en liten film snutt til jul og i går fikk jeg spørsmål om å lage en liten intro. Med tanke på film og sånne ting så veit jeg det er mange av dere som har etterlyst en ny YT film, jeg skjønner det. Nå er det lenge siden jeg har laget noe men det er også fordi jeg heller ikke har hatt så veldig lyst faktisk, samme med bilder også. Man må liksom føle på dags formen hva man selv har lyst til for sånne ting vises så sinnsykt god på kamera, belive me!

Ikke har jeg følt meg så veldig kreativ i de siste heller, men det veit dere jo allerede. Men de siste dagene har jeg følt litt på det å være kreativ igjen og jeg har en makeup look i tankene som jeg også har lyst til å legge nå i de nærmeste dagene faktisk. Og sånn akk nå holder jeg på å filme en vlog fra dagen i dag. Var ikke det gøy å høre vel? 😃 

Jeg får bare ta ting litt etter litt og sånn det måtte passe meg. Så får jeg bare krysse fingrene for at dere liker ting jeg legger ut. 

Ha en fortsatt strålende dag da folkens! 

 

0 kommentarer

Siste innlegg