En dårlig kjæreste eller bare en dårlig gutt på byen?

Hei søtsak! Er det noe jeg så absolutt kanskje minst har lyst til i dag så er det det å virkelig se på telefonen. I dag svir det altså så sykt i øynene fordi jeg sikkert ikke har sovet mer enn en time på puta, nettopp pga den dumme mobilen og internett surfing.

Ååh.. Livet er virkelig så urettferdig noen ganger og jeg misunner noe helt sykt alle dere flotte mennesker som har en helt normal døgnrytme! Det er nettopp dette som er så ekstremt farlig med helgene og all den ranglingen med venner på nattestid. Da både sover man og sløver så sykt mye dagen etter at hele søvn mønsteret er til å le av i hele kommende uke!

Altså så dumme er vi mennesker på enkelte ting at selv om det ikke nødvendigvis er bra for oss så gjentar vi dumme avgjørelser om og om igjen. Som en dårlig kjæreste eller en gutt vi nettopp møtte på byen som vi fortsetter å gi oppmerksomhet selv om han egentlig ikke er noe særlig for oss, hahah!

I dag virkelig angrer jeg på min sykt dårlig dømmekraft og har herved innsett at jeg ikke alltid veit mitt eget beste sånn egentlig.

Når øynene henger på halv stang og livet sånn midt på 3 folkens… Ja da er det neimen ikke godt å si hvordan resten av dagen eller uka kommer til å blir…?  

Og jeg som trodde det var halloween om bare noen dager. Også er det jo egentlig ikke før om ca en mnd, Altså- Halllooooo!? Bare det sier hvor mye jeg  følger med her, omg.. Flaut! 🙈🚨 

Ikke livet helt på stell i dag, si…. Faktisk like skeiv som denne sove masken er satt på👇🏾 Baaahaahahhaha!Men kan vi snakke om hvor syyykt blogg og insta vennlig stua min har blitt eller???!!!  😍😍😍 OMG!!!!💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg