Ekte skjønnhet falmer aldri

Hei venner. Vi har nå her hjemme latt alt av deko og oppvask stå på bordet til i morgen. Vi har slokket alle lys, funnet oss en kald øl og inntatt sengen. Det er jammen meg slitsomt å fylle år, men heldigvis.. Ekte skjønnhet falmer aldri! haha… Nå er jeg nermere 30 enn noen sinne, likevel tar jeg det helt med ro og kan med hånden på hjertet si at jeg Aldri har sett så bra ut som nå!! Slutten av 20 årene er ikke så ille som man tror og blir fortalt som 18 åring, hehe.

Jeg hadde litt lyst til å begynne redigere YT filmer til dere nå, men er dessverre så vanvittig trøtt, at nå tar vi kveld med litt kos. Men guuud så gøy den filme der kommer til å bli, GLED dere! Og sånn brw for dere som ikke veit det så har jeg og sissy bursdag på samme dag bare ett års mellomrom!! Å sånn forresten i mens jeg husker det. I år har jeg vert langt i fra en “bitch” å svart alle som har kontaktet meg. Tusen takk for alle gaver og hilsener folkens dere har bidratt med å føle meg elsket “and thats 💯 dope”!

💕🤩💕

0 kommentarer

Siste innlegg