Ekstremt vanskelig

Well.. I går dere hadde jeg endelig den vippe timen som jeg nå lenge har hatt så veldig lyst på. Her i området er det faktisk ekstremt vanskelig å finne noen som setter vipper med mitt ønske. Jeg har vert i alle kriker og kroker i nærområdet tidligere. En sjelden gang finner jeg noen jeg er fornøyd med. Men de ender opp med å reise bort eller slutter med bedriften sin. Craap!!Mitt problem er at det  ikke virker som noen skjønner at jeg ønsker vipper som ser skikkelig falske ut, selv om jeg konstant poengterer mitt behov før jeg legger meg på vippe benken. Jeg viser flere bilder av meg selv med full makeup og fra instagram, bare for å forsikre meg om at vi kjører samme båt og ikke ender opp som TITANIC!! 

Men i går var det heller intet unntak. Nesten hele 4 timer lå jeg på benken å virkelig gledet meg til å se resultatet.. Jeg var både kald, fyllesyk og gudene var heller ikke på min side, haha.

Når jeg var ferdig fikk jeg se resultatet å JA jeg blei ganske skuffet! Nå orket jeg  ikke å “late” som noe annet heller. Eneste jeg sa var ” ja ok, fint” og betalte summen for arbeidet.Ikle bare har jeg nå betalt for vipper jeg ikke liker men i tilegg blir jeg  å bruke vipper over igjen. Noe som kommer til å tære noe helt sinnsykt på mine egne vipper også. Huff, Så sinnsykt irriterende og ikke minst bortkastet. Hele meningen med permanente vipper er jo får å slippe ha på noe selv.

Samme problemstilling har jeg opplev i trondheim, oslo, ålesund osv. Så storbyer er ikke noe særlig bedre til å skjønne kundens behov de heller. Her sitter jeg nå med vipper som ikke engang syns på blogg bildene mine. I tilleg sitter de på i hele  4 uker fremover i tid også.. AMMAGAD!! 🤦🏼‍♀️

Vippene er fine de i seg selv men dere som er vandt til å se trynet mitt hver dag og som veit hvilken personlighet jeg har skjønner jo at dette er helt feil for meg?! Jeg føler meg like ufresh som når vi jenter KUN har tatt på funtation uten maskara liksom..Vippene i mitt tilfelle er alt for enkle og personlighetsmessig er jeg alt annet enn “enkel” og “vanlig” i utseendet, det veit vi jo 😂 

Føler liksom at vippene jeg nå sitter med er noe en godt voksne damer i 50 hadde vert veldig fornøyd med, siden det ikke er så “mye” liksom… Skjønner?

Det er ingenting galt med vippene eller hun som satt de på. Hun var flink på sitt felt og vippene merker jeg ikke noe til for de er også ganske lette. Men problemet er at det ikke sto til hva jeg hadde sett for meg og forventningene jeg hadde i hodet. For meg ser volum vippene mer ut som vanlige klassiske vipper og i tillegg trodde jeg at jeg skulle få en god fylde og lengde på de.

Men heey.. Hva skal en “stakkars” gjøre? 🙈 Man kan se det veldig godt på meg når jeg ikke er fornøyd for å si det sånn… 👇🏾

0 kommentarer

Siste innlegg