Du fucker opp for deg selv nå

Heisann.. Jeg stikker bare en kjapp tur innom før legge tid her. I dag har jeg faktisk lyst til å legge meg allerede nå å det føles også helt fantastisk ut. Jeg har allerede sovet typ 40 min men tenker sette på en liten episode før jeg ankommer drømmeland igjen. Spørsmålet da er jo om jeg får sove igjen nå etterpå…? Håper det, men sikkert ikke. #Typiskkdet.

I morgen er det mandag, en dag jeg er veldig klar for å ta i mot nå. I helgen har jeg faktisk nesten klart å komme 💯 tilbake til jobb rutinene mine, rutiner jeg hadde i starten av året faktisk. Er ikke det sykt eller? Tenk å være sånn i “ubalanse” så lenge da…wow. Men dette har gjort meg både glad, engasjert og jeg føler meg stolt! Året som har gått har virkelig vert kaos fra min side når det kommer til struktur i jobb-sammenheng, så i morgen skal jeg virkelig gå all in for å opprettholde de tingene jeg nå har startet. Noe jeg også ser veldig frem til, gleder meg! Det gjør liksom godt å da har jeg det bra med meg selv.

Alle de 15 forskjellige alarmene jeg hadde tidligere i år som fortalte meg forskjellige ting jeg måtte gjøre igjennom dagen på forskjellige tidspunkt, bla når jeg måtte ta en pause fra jobb, start igjen og hva jeg skulle gjøre til ett hvert tidspunkt, er nå satt på full trykk igjen. Da krysser vi egentlig bare fingrene for i morgen!  

Som person trenger jeg noe som kan minne meg på fokus og orden. På en vanlig arbeidsplass er det lett for da er du ute av huset. Men når man jobber hjemme i fra er det fort gjort å legge seg til stygge vaner med litt mer comfort for seg selv og det å spore av med andre ting er mye lettere enn å blunke faktisk!  Det å da ha noe som kan “mase/minne” meg på at det er enten nå eller aldri. Noen som kan si: Dropper du dette nå så fucker du opp reste av uken for deg selv og det blir bare rot helt frem til neste mandag, er for meg ekstremt viktig og ikke minst motiverende. 

(Og ja.. Vurderer rosa hår igjen!😍)

0 kommentarer

Siste innlegg