du er bare sinna du fordi jeg ser så innmari bra ut.

Hvilke land er du opprinnelig fra?  jeg er doptert fra colombia og kom til norge når jeg var 2 og 1/2 år gammel.

har du silikon eller botox? som tidligere nevnt vil jeg si jeg er et sunt forbilde som også da er 💯 naturlig. puppene og rompa med den smale midjen har jeg trolig nok arvet gode gener. samme med at jeg er “bbyface” uten en rukke i ansiktet. i tillegg har jeg min egen stil og kler meg sånn som jeg vil. ikke fordi at alderen min sier at jeg må kle meg som en gammel og utbrent familie mor i slutten av 20 årene. jeg kommer også aldri til å klippe håret “kjærring” kort heller!!

hvilken hårfarge har du brukt for å få det rosa håret? denne gangen valgte jeg faktisk å gå for farge sjampo isteden for minicolor, colorbomb eller andre hårfarger. jeg rådfører meg først med en frisør fordi jeg hadde tenkt å prøve de “beryktede” colorbomb men forklarte at jeg ikke kunne eller ville ha en farge som jeg etter hvert måtte bleike ned for å få bort, så da blei det sjampo i stede.

hva er favoritt maten din for tiden? nå aner jeg ikke hvor lenge jeg har hatt “carvings” på både ruller og scampi. men jeg har sikkert spist ruller i over 2 mnd nå, scampi har jeg spist i snart 1.

følger du med på Paradise Hotel etter at du selv var med?  jeg gjorde det i noen sesonger etter meg men de 2 eller 3 siste har jeg “droppet” litt ut. ikke fordi jeg ikke liker PH men rett og slett fordi jeg nesten ikke ser på tv lengre.

hvor lenge har du og forloveden vert sammen? vi var vel sammen i noen uker før jeg valgte å gå offentlig ut med det. men da han gidde meg en “promiss ring” som et symbol på forholdet våres og spurte meg om jeg ville bli hans på “ekte” var den 15 januar, snart 7 mnd siden. tiden går fort ikke sant?

selv om du nå er forlovet, ser du fortsatt på andre gutter/menn? Så absolutt IKKE! det er ingen andre i hele verden som kan “stjele” min oppmerksomhet, bortsett fra kjæresten min da. jeg var jo tross alt singel i hele 5 år før han kom inn i bildet. så lite interessant syns jeg det er med andre mennesker rundt meg og det er virkelig mye som skal til for at jeg i det heiletatt skal syns du er “spennende” og fin.

hvorfor lyver du om alderen din å sier du er mye eldre enn hva du er? du kan UMULIG snart vær 30, du ser jo ut som en fjortiss. Aww… takk, du er bare sinna du fordi jeg ser så innmari bra ut, haha!

🙋🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg