Drøyt og super stress!

Herreguud! Det føles ut som jeg har gått på siste reserve-batteriene i en uke i strekk nå. Og i dag sov jeg helt frem til kl 14, det er drøyt ass! lenge siden jeg var sovet så lenge men det er vel sånn det er å ha barnefri? 😜🤘🏾

Jeg syns helt ærlig det er hektisk med sommer fri, selv hvor gøy det også er. I går kom sissy med den fine lille familien sin og jeg har hatt tantegull+ 3.

I går gikk vi en trilletur til sentrum hvor vi både var i parken, på bryggen og en tur på besøk for å hilse på alpakkaene.

 I dag har vi brukt hele dagen til å forberede navnfest til lille gullet som er i morgen. Og videre i kveld får vi besøk av familie fra Oslo hvor vi skal spise god mat med noe fint i glasset.

Denne helgen er med andre ord full stress med nedvask, matlaging, rydding og tantepass. Derfor har jeg vert så sykt dårlig til å oppdatere dere.

Jeg er ikke akkurat noe fan av telefonen jeg nå sitter med noe som derfor tar mye av «lyste» til å blogge i fra meg.

Og opp på det hele hadde jeg tenkt meg til Ålesund i kveld for å feire en venninne som fyller år. Men tanken på muligens black out og fyllesyke, i tillegg måtte stå opp tidlig i morgen. Busse hjem igjen, dusje tidlig, sminke meg også feire navnfest med 20 personer dagen ut- var heller ikke veldig fristende . Det må jeg jo bare si! 

0 kommentarer

Siste innlegg