Dropper jeg London..?

Hallo søtinger og god torsdag! Nå er uken snart omme, i morgen kommer sissy på bess og på lørdag kommer besten og besta hjem.. Jiiippiii, endelig!! Det gleder vi oss noe helt vanvittig til, men det visste dere vel allerede?

Nå er det sikkert mange som ikkje skjønner helt overskriften her , men dette er noe jeg har tenkt mye på i det siste. Det var vel ikke før i går at kjæresten tok det opp og spurte meg om hva jeg selv egentlig ønsket. Nå er det jo ikke akkurat så veldig lenge til vi skal tilstand heller, en tur jeg fikk i gave med kjæresten for noe uker side . Det har vert frem og tilbake fra min side og for å være ærlig er jeg ikke helt sikker på hva jeg ønsker. Har jeg egentlig så veldig lyst til London likevel? Jeg var jo så klart kjempe “happy” da jeg fikk vite vi skulle til London så ikke misforstå meg. Det var jo så klart dit jeg hadde mest lyst til i utgangspunktet. Men det var mest kun for en veldig spesiell grunn og den grunnen er ikke innenfor planene lengre, så nå er jeg egentlig veldig likegyldig til hva vi finner på.

Jeg har liksom lyst til å finne på noe samtidig som jeg ikke vil reise så langt. Men på den andre måten vil jeg reise men ikke til stedene som er er reelt å besøke kun 4 dager. Ikke er jeg heller så veldig “keen” på en “shopping” ferie med masse butikker og stor by. Men på en annen måte har jeg lyst til å være på en varm SAND stranda, men ikke en plass hvor det er kjedelig å øde heller! Jeg er sliten og har lyst til å være hjemme, samtidig  er jeg rastløs å vil finne på noe.. Oomg.. Skulle tro jeg var skikkelig PMS om dagen , men jeg er jo ikke det heller 🤦🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg