Drit flaut herregud!

Hallais alle kjente! I går var jeg ikke særlig aktiv noen steder og tok fri uten form for dårlig samvittighet, det var digg. 

I helgen har det skjedd mye… Først kom valentines dagen på fredag hvor vi lagde noe deilige boller. Vi var ute å koste oss i den deilige snøen hvor vi lagde labyrint og snømann i hagen. Vi aket, husket, vi lekte med nabo barna og var på besøk.  

For uten om en fin kveld videre med noe godt i glasset og en fin middag vil jeg bare takke dere vakre mennesker som var så søte å kom med både gaver og blomstrer til på døren. Og takk for fine gaver i posten, jeg blir litt små brydd av sånt jeg, hehe.💕På lørdag ja hva gjorde vi da..? Jo vi var en tur på fjellet i slalom bakken. Solen den glimtet til selv om det var en smule kaldt. Jeg og Isadora har nå blitt enige om at neste gang skal vi prøve oss på en større bakke for første gang, noe vi begge gleder oss veldig til. Og på kvelden dro jeg ut med noen venner av meg. Husker jeg noe? Hadde jeg angst dagen etter? Eeh.. ja! Postet så klart noe på insta story som ikke skulle postes, omg.. driit flau herregud!! 💯 Men sånn er livet noen ganger. Vi er alle bare mennesker å det der går nok over om en uke eller to😅🙈

0 kommentarer

Siste innlegg