Drama på HØYT nivå!

Hei alle sammen. Tenk at i dag er det lørdag å været ute er kjipere enn noensinne! Hjemme her har Isadora besøk av to venninner. Jeg har ordnet litt rundt i huset, jobbet og etter hvert har jeg tenkt til å ordne en sminke look for dere.

På dager som dette liker jeg å fyre i ovnen, sette på god musikk å tenne stearinlys. Jeg får ofte spørsmål på hvilke serie jeg liker å se på, men for å vær helt ærlig er jeg ikke en veldig aktiv “serie titter”. På kveldene har vi som regel familie kos i hjemmet, etter det bruker jeg som oftest kveldene på jobb når kjæresten er borte. 

Min uno nr 1 tv serie som jeg absolutt ikke klare meg uten er Love and hip hop. Jeg er så sinnsykt glad for at jeg kom over denne serien, eller reality programmet for ca ett år siden når jeg fannt ut at Card b hadde deltatt i noen av sesongene. Love and hip hop finnes i mange sessonger og i forskjellige stor-byer. Love and hip hop miami, hollywood, atlanta og new york. Denne serien omhandler kjente produsenter og ikke minste artister i rap, hip hop og RnB kulturen. Her er det drama på høyt nivå å det er utrolig underholdende må man bemerke, lol.

i serien finner du kjente profiler som tyga, blac chyna, ray j som gjorde kim k kjent med sex film, lill kim, Remy ma, french montana, solo lue, bow wow, sefaree ( exen til nicki minaj), kjente bloggere og mange fler som jobber i bransjen.

Link til nettsiden jeg streamer fra finner du HER. Ta frem popcornet… Dette må du se!

🍿

0 kommentarer

Siste innlegg