Don’t kill my F vibe

For øyeblikket ligger jeg fortsatt i sengen kl hvor kl nærmer deg 12. I dag er formen fin, bortsett fra at nakken er litt stiv siden jeg sikkert  har ligger litt skjevt i natt.  Omg for noe dritt, lol.

Besøket som jeg hadde her i går har akkurat reist hjem og jeg ligger egentlig bare i sengen å reflekterer om forskjellige greier som har hendt den siste tiden…

(bildet tatt i går)

Omg..  Forresten, har dere fått med dere at regjeringen har strammet inn reglene når det kommer til ute liv igjen? Nå stenger byen sånn typ kl 00, hvor kjedelig er ikke det? Da blir det vel flere hjemme fester igjen og mennesker som sikkert begynner å drikke enda tidligere for å kunne slå av litt tiden i baren på dagtid, tror du ikke det da? 

I dag får jeg besøk fra Ålesund hvor vi skal kose oss med mojito og annet godt i glasset.   Nå er det en stund siden vi har sett hverandre så det er noe jeg ser veldig frem til faktisk. 

Så nå håper jeg på null  drama, negative mennesker  og dårlig stemning for det orker jeg sånn seriøst ikke 🙈.

 

#Don’t-Kill-my-F-Vibe, Like!

0 kommentarer

Siste innlegg