Din søte lille jævel!

Hei din søte lille jævel 😘

I dag føler jeg meg mye bedre enn på lenge! Ikke bare har jeg børsta håret, tatt på litt selvbruning i ansiktet og renset sår. Men jeg har også tatt på litt fine klær enn bare jogge uniformen. Som jeg nærmet har bodd i snart en mnd, lol.

Sola skinner ikke men det verken snør eller regner så da sier jeg meg fornøyd med.

I dag føler jeg meg faktisk så bra at jeg tror jeg skal overraske snuppa mi med å hente henne selv på SFO.. Aaaw hun kommer legit til å bli så glad  og jeg gleder meg til å se den vakre solstrålen min lyse opp!

Ord kan virkelig ikke beskrive hvor nye jeg gleder meg til tider fremover hvor jeg og henne kan gå mer tilbake til normalen. Med masse tull og fanteri hver en eneste dag!!! 😎🥳 Håper alle har en helt amazing mandag så langs så texster vi mer etterpå 💕

0 kommentarer

Siste innlegg