Dette vil du ikke gå glipp av!

Vil du ha flere barn? Nei igrunn ikke. Isadora er 6 nå og det er veldig fint å ikke være så “låst” lengre til barn på samme måten som før. Jeg føler liksom at jeg har fått min “dose” og ønsker heller ikke å “binde” meg noe mer på det å oppdra flere barn fra begynnelsen av igjen. Når Isadora er 18 er jeg  41 og det syns det er veldig fint. Da er jeg fortsatt ung og henne myndig, i stedet for å begynne på nytt igjen med bleieskift nå, og da bli enda gamlere å bruke resten av livet mitt på det. Jeg la hele karrieren min på vent da jeg fikk henne og nå går ting så bra at jeg ikke har lyst til å gi opp drømmene på nytt for noe jeg selv ikke har et behov for. Jeg har isadora å hun er så fantastisk fin, god og snill. Vanvittig morsom er henne også! Vi har det bra sånn vi har det og mangler liksom ingenting. Da føler jeg ikke akkurat for å få en rampete attpåklatt som fucker opp hele familie dynamikken.  hahahahaha…. Skjønner? 😅

Når skal du gi ut de sangene du har snakket så mye om? Venter spent. Dette svarte jeg i forrige spørsmålsrunde, alt til sin tid. Nå er det så mye på agendaen men jeg var faktisk i kontakt med noen innen musikk bransjen tidligere i uken. 😉

Hvilke redigerings-app bruker du? For det meste instagram 📸

Ser du på deg selv som samme person nå som da du var med på Paradise Hotel? Ja jeg har alltid vert ganske ganske i “kontakt” med meg selv og for meg har det alltid vert viktig å få være den man vil være, gjøre det man har lyst til og være 💯 “real” liksom. Jeg er like tullete og fjaset like mye nå som da. Jeg er like snill, morsom og omtenksom. Eneste forskjellen er vel at jeg har flere livs erfaringer, ser annerledes ut og har modnet en god del. Er vel kanskje ikke like “naiv” med mennesker og tror det finnes noe godt i alle, i tillegg finner jeg meg ikke i like mye “piss” som jeg gjorde da (selv om det ikke var så mye). Nå gidder jeg liksom ikke å kaste bort tid, vennskap og energi på mennesker som IKKE fortjener meg. Det er mye lettere å si “fuck u” og farvel! hahahahahaha 🖕🏾

Hvilke linje gikk du på videregående? Og var du russ? Først gikk jeg helsen og sosial, før jeg droppet ut fra design og handtverk for å starte på privat Frisørskole istede. Jeg  valgte heller å “chase” ut penger for privat skole som er mye raskere enn vanslig skole gang etter som at jeg IKKE er en jente som orker ting som drøyes ut i det uendelige. Etter det gikk jeg privatskole som makeup artist og har tatt en del andre leder, instruktør og grunder kurs. 💰

Og for å svare på ditt andre spørsmål har jeg aldri vert russ siden det ikke er noe som hører til privatskoler, som er litt mer ordentlige, dyre og eksklusive.  Enn å bruke en hel mnd  i sin skolegang på å drikke seg full en hel mnd i strekk! 🚨

Sminke video? Jaaaaa… Men først må jeg kjøpe nye vipper og redigere noen andre YT filmer førs, tror jeg. 🎥

Hva liker du å gjør? Hmm.. Denne har jeg tenk mye på faktisk og jeg er en jente som liker p drive med mye hele tiden Jeg har mange interesser og er fanatisk en hel del “gutte jente” og er liksom ikke redd for å få møkk på fingrene.

Jeg liker å trene, shoppe, jobbe, ordne i og rundt huset. spille fotball, synge, danse, stå på snowboard og feste. reise, redigerer og spille inn filmer, renovere, male, være med familien, dra på konserten og festivaler. Jeg liker å ta bilder, høre på musikk, ordne forretningsplaner, være kreativ, gjøre samarbeid med andre innen jobb. Spise en god middag ute, vøre kreativ inne sminke og hår. Være sosial, være usosial, se på dokumentarer om naturen og verdensrommet og sikker mye mer 🙈

0 kommentarer

Siste innlegg