Dette trodde jeg aldri jeg skulle få høre

Hallais masekopper hahahahah.. Neida! I sofaen sitter jeg å trykker litt på telefonen for å holde meg litt små oppdatert i hverdagen. Tv 2 reklamen skriker til venstre på tvn og til høyre sitter Isadora å pusler puslespill så søt som hun er. 

I bakgrunnen kan man høre de små hunde labbene som lusker rundt på gulvet, på leting etter mat biter fra middags bordet. Jeg titter på kl og den har akkurat passert 10 over 9 og kvelden har virkelig satt seg i huset. Ute har det begynt å bli mørkt og solen har skint som aldri før i dag, fantastisk. I dag har jeg jobbet flittig siden vi sto opp og videre har vi tatt lørdagen med knusende ro. 

Det er fint det også til tider, å gjøre ingenting liksom. Men nå går dagene så fort at til omg med 6 åringen i hus har begynt å på peke det samme. Dette er noe jeg aldri trodde jeg skulle får høre fra en barne munn men det er også et kompliment til meg som mamma.

Da skjønner jeg at det ikke er mangel på aktiviteter og sysselsetting i løpe av dagene, selv om ting er som det er akkurat nå med en litt usedvanlig hverdag. 💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg