Dette trodde du ikke om meg

Men jeg er faktisk mad flink på kjøkkenet om jeg bare gidder. Men interessen for matlaging og baking er ganske liten for å si det mildt. Ikke syns jeg det er noe gøy å stå på kjøkkenet og ikke får man noe ut av å lage gourmet måltid når man kun er 2 personer også. Da er det bedre å sende penger til Afrika folkens,  enn å kaste drøssevis av mat rett i søpla!

 Jeg og Isadora spiser for det meste veldig forskjellig mtp hvor kresne barn er i mat veien. Og smaksløkene deres tåler jo ikke en damn shit i forhold til oss voksne.😆

Det blir som oftest sånn at jeg legger tilrette det snuppa mi og barna som er på besøk har lyst på,  også bare spiser jeg noe lite og enkelt selv om jeg kanskje ikke er så veldig sulten.

 Det er sundt å lære barna at måltider er en fin felles og sosial familie-greie.  For kosen ligger jo mye i felles sammenkomster i løpe av en hektisk hverdag. Og måltider uten elektriske duppeditter i 2020 er gull verdt, det er helt sikkert! 💕💁🏼‍♀️

Nå skal jeg legge meg, er super trøtt. Natta.. 👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg