Dette skjer for tide …

Jeg har blitt så sykt dårlig til å blogge syns jeg! Har liksom ingen system på når, hva og hvor lengre. Jeg  lar det liksom bare skli ut til siste time litt for ofte, selv om jeg faktisk kan få det unna store deler iløpe av dagen.

For tiden har jeg det egentlig ganske kjipt på innsiden og føler jeg er i skikkelig konflikt med meg selv og sitter med enormt mange følelser inni meg. Uten at jeg vil gå mer inn på akkurat det.

Det jeg vil frem til er at dagsformen min gjenspeiler arbeidet mitt, viss du skjønner? Ikke hjelper den mørke tiden på heller og jeg hater at jeg ikke har vert på trening en hel uke nå! I morgen kommer kjæresten hjem og godt blir det… Eller?…. hehe håper jo det

I kveld har jeg holdt mye på med musikken min og testet ut mye forskjellig men blir enda ikke noe klokere på det innspillings programmet. Faen meg så sykt frustrerende!! Den ene YT filmen jeg hadde klar sist har jeg slettet alt av materiellet til, faen altså! Endelig en film hvor jeg faktisk lignet på meg selv å såg døds fin ut. Jippiii!! Bra jobba dolla! NOT!! 🙄

I dag er livet surt og jeg skulle aller helst laget en ny sminke look eller spillet inn en ny YT film. Kl er snart 22 og her sitter jeg som ett dass. Da frister sengen med serie titting aller mest. I dag er Isadora på overnatting hos besten og besta for i dag er det onsdag, så her er det utrolig stille i hjemmet.. Litt for stille og jeg kjeder meg noe helt SYKT!!! hahahahhahahahha🤯 #thesteuggle

I morgen skal jeg på trening samme faen! Og i morgen lover jeg å komme sterkere tilbake 💯

0 kommentarer

Siste innlegg