Dette skjedde i helgen

Herregud! Hvor sykt er det ikke at vi faktisk nå er i starten av november?? Omg.. November liksom, er dere klar over at vi ikke bare er sykt nærme jul nå men vi er snart over på året 2021 også!

Til tross for at nesten hele 2020 har vert preget av korona så har året i seg selv til syvende og sist også gått ganske fort,  ikke sant? Uansett hvor “kjedelig” og mindre spennende det har vert…. Er du ikke enig eller?

Det er litt rart å tenke på at jeg ikke engang var litt gira eller interessert i å lage en vision bord for 2020. Men det var vel noe underbevisstheten min egentlig visste, uten at jeg selv tenkte noe særlig over det?  Alt skjer jo for en grunn sier de og i 2019 oppnådde jeg mange ting som jeg faktisk hadde satt meg mål for å gjøre i løpe av året, det var hyggelig💁🏼‍♀️

I helgen tok jeg det egentlig ganske rolig og var rolig hele helgen før der igjen.

På fredag ordnet jeg snuppa til halloween fest med klassekameratene hvor opp til flere av de både hadde blitt kvalme og spydd av for mye sukker kick, haha. Men det er vel også sånn  barn lærer hva for mye godteri kan gjøre med kroppen ? 

Videre dro jeg selv bort til noen kompiser hvor jeg blei utfordret i billiard og vant hele skiten bare med 3-4 slag. lol, det var episk og du skulle sett ansiktene deres da jeg vant. Hos meg ligger det naturlig at jeg liker å imponere, det er da jeg koser meg mest liksom. 

For ikke å snakke om hvor handy jeg var da jeg skulle skru opp noen skruer i veggen.. Uuuuh- så vanskelig da, omg. Altså hallo.. veit dere hvorfor jeg imponerer så ofte eller? Fordi mennesker er sykt flinke til å sette merkelapper når man er “rosablogger”, har blondt hår og ser solid bra ut liksom. Det er helt sykt men sant ass.

Det virker nesten som at det ikke blir forventet så veldig mye av deg i utgangspunktet og da imponerer jeg liksom stadig vekk siden jeg både er skarp, handy og selvstendig 😎. 

Anyways.. Videre dro jeg ut med noen andre kompiser igjen, hvor det var ganske lite folk på puben.  At det er lite mennesker ute på fredager er vel egentlig ganske standard så skjønner liksom ikke helt hvorfor jeg gidder å alltid sette høye forventninger for kvelden,  woohoo!

Den eneste personen jeg lurer er jo selv + de andre jeg klare å snurre rundt lillefingeren til å bli med ut hahahahahah! 

På lørdag fikk vi bess av sissy og mannen hennes hvor vi bare slappet av med god mat og drikke fra start til slutt. Isadora dro på halloween fest til en nabo på kvelden og jeg var relativ død siden jeg ikke hadde sluttet å festet før kl var litt over 15:00… Good times.

På lørdag dro jeg bare hjem i 00 tiden for å sove. Og på søndag var det pån igjen med mer mat, god drikke, brettspill og familiekos 💕👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg