Dette skjedde i går

Ikke en dritt faktisk! På frrdag dro jeg til en venninne etter jeg hadde blitt ferdig med studio. Og jeg var heller ikke i seng før ca 04:30 tiden.

Dagen etter (altså i går) var jeg i skikkelig chill modus, hvor vi bare sløve hjemme hos besten og besta i sofakroken. Til tross for alle som masa om jeg ville bli med å drikke var svaret mitt nei igjennom hele kvelden. Jeg er stolt! 

Ikke bare fordi jeg ikke har lyst men også fordi jeg var ganske trøtt og ikke helt i party modus. Jeg var så lite gira at jeg la meg samtidig som vesla i går og det er ganske tidlig liksom. Ca i 20 tiden, ish.  Bare det sier vel sitt? Og da sov vi helt frem til kl 10 i dag tidlig,  lol. 

Syns som sakt ikke det er noe gøy å feste lengre i denne korona tilverelsen. Og som jeg tidligere har nevnt går vi heller ikke glipp av noe med å sitte inne i helgene, nå når hele verden står så stille som den gjør. Life is boring AF! Just saying 💁🏼‍♀️

Jeg har jo i tillegg satt meg mål for i år å ikke feste så mye i allefall frem til sommeren. Hvordan pandemien har blitt da får vi nesten vare se ann tenker jeg.

Denne krona vaksinen ser jo heller ikke til å ha lykkes mtp at den nettopp har kommet og folk allerede har fått dårlige bivirkninger sv den. Woooah 20201 lykke til sier jeg bare hahahah! 😂 

Og btw.. For øyeblikket finner jeg heller ikke kameraet mitt….? 🤦🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg