Dette skal jeg i morgen

Hei og beklager litt seint blogginnlegg men jeg har nå i kveld sittet å vert “opptatt” med det barnslige- dash spillet mitt, som jeg nylig i går lastet ned på telefonen. Herregud.. Man ka  visst ikke åpne appen engang uten å bli sittende i timesvis 😬 #FølerDen!

💕  I morgen skal jeg starte dagen med å trene i stua. Lol! Hvor mange ganger har vi ikke hørt den? Blir nesten flau av å skrive det høyt igjen, nok engang !

Egentlig er jeg en av de som liker å starte på mandager siden det liksom er en “ny uke med blanke ark”. Men etter at denne mandagen igjen har passert har jeg vel egentlig innsett at trening aldri kommer til å skje om jeg skal holde på sånn her!

💕 Jeg har lyst til å få orden på alle klærne som ligger ferdig brettet i stamper og hauger litt over alt. Jeg har også lyst til å rydde studio så jeg evnt kan sitte der å jobbe igjen. Men jeg må jo ærlig si at jeg har lagt min ELSK på å sitte i stua.

Der er det så fint pynta til jul og stua generelt har blitt så utrolig fin nå. Uten tvil min favoritt plass å henge i hele huset. 😍

💕 Det er på tide å  ha en hel dag igjen hvor jeg bare drikker smoothie og shake. Kroppen trenger seg en skikkelig cleansing nå merker jeg. For jeg har både spist litt brød og lussekatter i helgen.

Det er absolutt ingenting som føles bedre enn å skylle kroppen fri for dritt! LOL 

💕 Jeg skal bruke hele formiddagen til å jobbe, svare på mailer og legge opp plan ang bloggen videre fremover.

💕 Jeg må rydde kjøkken selv om det egentlig ikke er så rotet. Men nå er liksom stua plettfri til en hver tid etter at jeg hat blitt så minimalistisk. Det er så syykt deilig! 

💕 På kvelden skal jeg logge meg inn meg ned å fortsatte med master class som jeg nå ikke har vert innom på noen dager . 

0 kommentarer

Siste innlegg