Dette skal jeg gjøre

Heisann venner. Er det noe liv på denne flotte fredagen eller? Tenk at nå er det helg igjen og det er sikker mange av dere som allerede er på fest? eller har dere skjerpet dere på den fronten? Neppe… Lol.

I dag var sola så deilig at jeg satt meg noen timer i sol veggen barna, før jeg flyttet meg inn for å ikke fryse halvt ihjel haha! Her hjemme har vi ikke bare tatt frem utemøblene men fremover skal vi også spyle og gjøre ordentlig klart for sommeren. Nå driter jeg i om det skulle komme mer snø liksom hahaha!  

For øyeblikket er jeg ferdig med alle slags gjør mål og er også ganske trøtt for kvelden. Nå skal jeg hoppe en tur i dusjen, vaske håret, få på noe ansiktsmaske og krype godt under dyna med levende lys å serie titting. Ønsker dere alle en super fin fredagskveld videre, her blir det tidlig på meg💕

0 kommentarer

Siste innlegg