Dette skal jeg fokusere på fremover

Faktisk i slutten av hele denne sommeren har jeg både følt og tenkt mye på det å fylle dagene med mere innhold og spenning enn hva jeg føler den er nå. Jeg syns liksom at tiden står litt stille nå i denne korona-epedimien. Noe som passer oss rastløse og spontane mennesker altså da sveldig dårlig.  

Jeg har kommet frem til enkelte punkter som jeg har lyst til å starte med i september siden det å gå inn i en helt ny mnd hvor man liksom kan starte helt på “nytt”, alltid er en type OCD greie å gjøre. På lik linje som det og si på en onsdag at “på mandag skal jeg begynne å trene”. hahahahah.. Vi alle kjenner til den, gjør vi ikke? 

Tv: Det å ikke ha vanlige tv kanaler gjør ting litt vanskelig når det kommer til å få litt variert inputt i hverdagen. Jeg kjenner at å bare se på reality serier med masse unødvendig drama og styr gjør meg ganske hjernedød. Og det er heller ikke noe som inspirere meg noe sånn særlig. Jeg har canal digital liksom men den står på stua og tvn er på soverommet liksom. Så på tv går det jo mest i apper og da finner man jo som regel frem det man liker best å se på også blir det da ofte den ene sesongen etter den andre med kanskje typ “feil” underholdning.

Det jeg ønsker og gjøre er å se litt mer på nyhets kanaler  og lese meg litt mer opp på internett om ting som skjer rundt om kring i verden. Jeg ønsker å få inn mer nyttig innhold i hverdagen både med dokumentarer, debatter, nyheter og alt som måtte høre til “den smarte hjerne”. Jeg er også selv en ganske smart jente og det å lære nye ting hele tiden  er noe jeg liker veldig godt faktisk.

Trene: Jeg sa til meg selv allerede i helgen at på mandag skal jeg starte å trene. Men så  blei jeg syk… Typisk!

Hjemme: Har jeg lyst til å legge det nye gulvet på stuen som jeg har liggendes på studio også har jeg lyst til male ferdig gjesterommet på loftet. På gjesterommet er det egentlig ikke så mye som står igjen og på kjøkkenet må jeg få opp igjen noen skapdører + gardinene.

Også har jeg lyst til å pusse opp trappegangen etter hvert og rydde på loftet så det blir hyggelig å gå der, lol . #tingtartid

Blogg: Jeg har lyst å inspirere mye mer med bloggen min igjen. Jeg kjenner jeg lengter etter å oppdatere ordentlig og ofte med skikkelig innhold.

Kreativitet: Jeg har lyst til og bli flinker til å lage/poste YT filmer. Legge nye sminke looker og oppdatere oftere insta story og feeden min. Jeg har lyst til å gjøre litt DIY og hente inspo fra YT og andre steder. Altså heller verre opptatt av ting som motiverer meg og inspirere meg. Enn ting som ikke gjør det og som jeg nå har hatt mer fokus på i det siste, desverre…

Også har jeg veldig lyst til å melde meg på noen tv programmer og ha fokus på musikken igjen💕

0 kommentarer

Siste innlegg