Dette provoserer sikkert mange

Heisann og god mandag alle! 😃 Hvor flott start har vi denne uka ? Min er i allefall helt super. 

helgen har jeg gjort litt forskjellig faktisk…

 

Fredag: Syklet jeg og snuppa mi på bensinstasjonen for  en liten mini burger, pomefritt og slush til middag.

Etter legge tid brukte jeg hele fredags natten til å pynte stua til jul selv om mange kanskje mener det er litt i det tidligste laget. Og det sikkert provoserer de fleste. Men det bryr jeg meg ingenting om og nå når korona herjer som verst syns jeg vi skal få kose oss hjemme med julen, de som måtte ønske det. Vi skal jo tross alt tilbringe mye hjemme resten av året så hvorfor ikke da gjør det beste ut av det?

 kl 04:00 var jeg ferdig med å ringe julen inn så snuppa mi fikk seg en skikkelig fine og magisk lørdagsmorgenen! 

Ikke bare var hun lykkelig og super glad, men herregud så mye skryt hun gidde meg også haha! Hun er bare så søt den jenta der som spurte  pent om å få ta på seg jule kjole, der hun svingte seg rundt på stuegulvet til julemusikk. Jeg tror neimen ikke vi har hørt på noe annet enn julesanger siden faktisk. 😅

Etter vi hadde spist en søt og hyggelig julefrokost pyntet vi juletreet sammen, både på stua og på soverommet før hun fikk besøk i 12 tiden. 🎄

0 kommentarer

Siste innlegg