Dette må jeg leve med i hele 60 dager!!

Hei vakre påskekyllinger! For tiden er jeg ganske oppgitt faktisk.. Jeg er oppgitt over hvor jævla dum jeg var som forandret navnet på FB fra Dolla Alexandra til Queendthatsme Dolla Alexandra. Omg..

Nå ser hele profilen min alt annet enn ekte og profesjonell ut, herregud for en vits jeg er! Ikke bare ser det skikkelig dumt ut men i desse dager hvor venne forespørslene bare hagler inn av flotte mennesker, kan jeg virkelig ikke føle meg noe annet enn mega dum, 4-real-4-real!  Og dette må jeg leve med i hele 60 dager til? Altså hallo? Hvor tankeløs kan man egentlig bli? herreguuuud! Så utrolig BARNSLIG hahahahahahahahhahah

Dere kan tro jeg angrer nå eller? Jeg ville liksom ha noe nytt, noe som var litt mer kult og ikke minst good looking i første øyekast. Men dette?? Ja dette er jo bare fullstendig krise, herregud så teit det ser ut. Spesielt når mennesker tagge meg!!  oommggggg….

Ikke bare er navnet MEGA langt men jeg kunne like godt hett Miss-heisann-sveisann i stede liksom. Jeg cringer på ekte altså.. Hallo??! Livet mitt er 💯 over for i dag ass!

🤦🏼‍♀️God onsdag 🤦🏼‍♀️

haha

0 kommentarer

Siste innlegg