Dette kunne jeg spart meg!

Hei og god morgen alle sammen! Da har vi ankommet Oslo og er klar for en deilig frokost. I dag tidlig da vi sto opp i 07 tiden sjekket kjæresten bagasjen inn på Vigra, i mens jeg glatta håret å satt på et par spreke og fine “lilly lashes”.

Her i oslo blir vi å vente i 3 timer før vi dra videre til  Danmark. Oslo er heldigvis destinasjonen vi må vente lengst og man kan vel si jeg ser frem til tiden etter Køben. Da er det “stright way to our destination”. Nå er jeg både “tipsy” og giret haha! Livet er herlig men vi savner jenta vår som er hjemme så klart!

I dag er henne tilbake på skolebenken å godt er det! På turen skal vi skype henne masse! kjøpe gaver til henne å poste post kort.

I går bleiket jeg etterveksten å teit var det. I dag ser jeg ut som tidenes “my little ponny”  med både blå, grønn, gul og rosa farge i håret. Jeg føler meg som et dass, mildt sakt! Woohoo.. for noen fine instagram bilder jeg skal få nå..  ikke sant? Dette kunne jeg spart meg!! Med kort hår i alle regnbuens farger som ikke matcher exstention engang… Live er som jeg sa… Herlig!!

🤦🏼‍♀️    

0 kommentarer

Siste innlegg