Dette klare vi, Lov meg det!

Omg så latterlig dårlige jeg har vert de siste dagene når det komme til kreative innlegg her på bloggen, ja det er nesten litt små flaut! Men sånn er det nok for de aller fleste bloggere her i verden. Ikke mye man kan finne på og med barn hjemme permanent 24/7 blir det ikke så mye tid man får lagt i akkurat den slags.

Derfor ber jeg dere om å ha litt tålmodighet til skolen åpner igjen, kan dere lov meg det? For da lover i allefall jeg å invisterte mye mer tid og kreativitet her igjen. Det er snakk om knappe 1 uke… Det fikser vi, ikke sant vel?

Jeg ser jo at bloggen gjør det bra så lenge jeg er flink til å følge den opp men de dagene jeg ikke strekker til går det rett og slett helt jævlig hahha, lol. Det er flaut det! 

Anyways derfor tenkte jeg  å dele noen bilder fra da vi var på super fin scooter tur i påsken som nå er over 🐣.

0 kommentarer

Siste innlegg