Dette har skjedd og jeg har reist til…

For øyeblikket kom jeg akkurat inn dørene i en leilighet til en kompis, som bor i Ålesund. Jeg har vert en tur på senteret og handla inn div ting man ikke får tak i på bondelandet.

Uken som gikk har virkelig vert noe for seg selv. Jeg har både vert i byen fra mandag til onsdag med to venner. I tillegg til familie hytta fra onsdag til fredag.

Helt ærlig har jeg faktisk ikke vert så veldig gira på tanken av byen nå igjen, siden jeg har vert litt trøtt og sliten. Men det er også veldig lenge siden jeg har sett bestevenninna i Ålesund.

Vi har planlagt å møtes i typ 3 uker nå og var heller ikke sikker på om vi fikk til å treffets i sommer-mtp korona og hver våres sommerplaner.

Men i kveld blir vi en gjeng på 9 som har reservert bord på happy elefant for å spise. Etterpå skal vi vors med en kompis som har leilighet i sentrum før vi drar videre ut på byen. Hvor på byen vi ender er heller ikke sikkert mtp siden vi er så mange og gjerne vil sitte sammen. Byen er også sikkert smekkfullt siden det er fint vær og fellesferie i tillegg. Så vi får nesten bare se.

Jeg holdt forresten på å ikke rekke bussen i dag tidlig. Egentlig bare flaks at jeg dobbeltsjekka og fant ut jeg måtte ut av døra innen 20 min! Absolutt ikke planlagt, jeg som hadde tenkt til å slumre når alarmen gikk av. Glad jeg ikke gjorde det ass. Vippe e måtte jeg sette på iløpe av bussturen også.

«Solen skinner, himmelen er blå. Jeg har lyst på øll så nå blir dagen rå.»

0 kommentarer

Siste innlegg