Dette har jeg ikke gjort på to år!

Hei dere og god torsdag! I dag har jeg gjort noe jeg ikke har realisert på nesten to år men bare hatt i tankene, og det er å trene! Etter den lange hjerte greia i hele fjor måtte jeg si takk og farvel til alt som hadde med det å være aktiv og formen har også da blitt der etter, ELENDIG!!!

Jeg har lenge nå hatt lyst til å begynne på trening igjen men vi har begge blitt enige om å utsatt det i allefall til etter sommeren, siden den tiden alltid er veldig hektisk og man vil kose seg litt ekstra med familien. Jeg er egentlig en veldig sporty og leken jente som liker både å ta meg godt ut, i tilegg være i god form.

Det er jo nå det er mer viktig enn noen sinne å holde seg i form med tanke på personlig alder og fremtid. Jeg nekter å bli en trøtt og sur gammel kjerring med barn som har mangel på både overskudd og energi. Heller har jeg ingen interesse av å la meg selv forfalle så fa er det utrolig viktig å være sprek!

Ja det er hardt å trene og ja det er helt jævlig gørr  også!!! I allefall den første uka men etter det blir man fort vandt til det, man syns det er gøy og det blir lett en ny “addiction” . I allefall for min del og etter hvert blir det gøy! Nå tenker jeg å holde meg til trenings rutinene min som jeg hadde sist.

Da blir det å trene minst 6 ganger i uka, kanskje 7. Og dette blir på morgenkvisten etter at Isadora er levert på skolen! Jeg er veldig den som ikke klare å dra på trening på kvelden når det har begynt å bli mørkt ute. Mørke tider drar så sinnsykt mye energi ut av meg så da prøver jeg heller å ha både trening og mesteparten av jobb unnagjort på formiddagen.

Er det noen andre her som har startet eller skal begynne å trene igjen?

🙃

0 kommentarer

Siste innlegg