Dette har jeg ikke gjort på over 10 år

Hei og god morgen alle følgere. Da var nok en helg endelig over, noe som føles veldig bra. Da er det bare en uke igjen til kjæresten kommer hjem, woohoo!

Akkurat nå ligger jeg på sofaen til venninna mi. Det er noe jeg sikkert ikke har gjort på over 10 år, det føles ganske rart egentlig! I går var jeg så allergisk pga den lille søte pusekatten hennes, derfor mente vi det beste for meg kanskje var å ligge i stua? Formen min er bra, det er ikke hennes. Hun har allerede lagt seg for 3 gang nå og jeg har allerede vert våken i noen timer… Nå ser jeg skikkelig frem til å komme hjem igjen. Beina er trøtte men jeg kunne heller tenkt meg en tur på trening.

Det eneste som er kjipt nå er at bussen ikke går før kl 3, noe som gjør at jeg ikke er hjemme før i 5 tiden heller. Det er skikkelig dritt det. Hjemme har jeg allerede face timet Isadora før hun dro i selskap. Det skal bli skikkelig deilig å bruke resten kvelden sammen med henne, etter hjemkomst!

👭

0 kommentarer

Siste innlegg